دومین نشست کارگروه تخصصی "اقتصاد کلان و توسعه پایدار" برگزار شد
دومین نشست کارگروه تخصصی  "اقتصاد کلان و توسعه پایدار" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی همایش، دومین نشست کارگروه تخصصی "اقتصاد کلان و توسعه پایدار" با حضور رئیس، دبیر، اعضاء کارگروه و مهمان مدعو، دکتر صالح "عضو هیأت عامل و معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی" در محل دیوان محاسبات کشور، روز چهارشنبه 16 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

 

 

 در ابتدای نشست دکتر صالح به بیان دیدگاه­های خود در خصوص رابطه مالی دولت، نفت و صندوق توسعه ملی پرداختند و راهکارهای خود در خصوص اصلاح سازوکارهای این رابطه را بیان کردند.

در ادامه این نشست دکتر اشراق رئیس کارگروه و سایر اعضاء نظرات خود را در خصوص موضوع ارائه شده، مطرح کردند و به پرسش و پاسخ در این زمینه پرداختند. همچنین دبیر کارگروه، جمع­ بندی مبتنی بر راهکار را از مباحث مطرح شده ارائه نمود و در پایان نیز رئیس کارگروه، برنامه جلسه آتی را برای ارزیابی تخصصی­ تر زیرمحورهای تعیین شده­ ی کارگروه مقرر کردند.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری همایش، هرکار گروه می بایست حداقل شش جلسه رسمی برگزار کند و بر اساس نقشه راه مشخص با دستور کار و خروجی مشخص، نتایج حاصل از جلسات خود را به عنوان دستاورد های علمی و معنوی همایش جهت استفاده سایر ذینفعان ارائه نمایند.

 


چهارشنبه 16 آذر 1401 (1 year قبل)